Hemma från skolan!

Haha! Bra skoldag idag känner jag =) Spanskan gick bra. Ska säga till Olle att jag byter. Inte Kenneth, det var Mireya noga med xD väldigt kul. Sen hade vi engelska, bästa ämnet, och fick redan en hemuppgift. Sen hade vi geografi, och jag måste säga att den läraren är seg, och verkade vara lite osäker på vad han sa och gjorde. Sen kom det roligaste på hela dan. Jag, Malin T och Largesa i en diskussion om vad som är viktigast i livet. Vi uteslöt mycket, och kom på att allt man gör innehåller en viss grej, men tänker inte avslöja det förrän vi haft redovisningen, men jag lovar, vi skrek nästan på varandra när Håkan sa " Ja, jag håller med er, det är viktigt! " Hoppas det blir bra iaf. =)
Sen fanns det ju andra irrationsmoment utanför rummet där vi satt ^^ Inga namn nämnda...

Ska snart börja packa till Emmaboda imorgon. Komma ifrån Vmo ska bli skönt och umgås med tjocka släkten. Alltid lika kul med min släkt xD Höhö :P

Ses

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0