Hemma från Malin - med en kasse...

Är hemma nu. Kan bara säga att Malin är bäst på att göra fransk manikyr! Hon säger själv att, njae, ibland kan något finger bli piss, men inte oroade jag mig för det, jag visste att det skulle bli bra! Och det blev det ju också! :D


Bilden blev ganska mörk, men man ser ändå. Hon som säger att det blir dåligt! Pfft!
Malin och hennes mamma Eva skulle ut på stan och kolla på nya joggingskor till Mallan, hennes gamla är utsletna. Hängde med till Team Sportia, där det fanns några, men dem ska åka till Helsingborg imorgon, så dem kollar där först. Jag och Malin ville in till H&M, så Eva gick hem istället. När jag går in på H&M ser jag ju alltid någots som jag vill ha. Och självklart, jag har alltid velat ha ett par marinblå chinos, och nu hittade jag det! Får tag i ett par 38 på en gång och bara måste ju prova. Passade ju så fint... :P... dem fick hänga med till kassan. Inte sååå dyrt heller, 299 :- Bra pris tycker jag.
Efter H&M, gick Mallan hem och jag började cykla hemåt, men kom inte långt. Sprang in på Hemköp och köpte lite nötter och mörk choklad (som är bättre än vanlig).
När man väl kommer hem är det igenbommat och låst, så jag undrar var alla håller hus, haha, men sen kom jag på att mamma och pappa säkert är i ishallen, och Josse är ju i Gbg. Ringde pappsen och han sa att dom var på väg hem, och att jag skulle börja med maten.. Koka pasta och skära sallad. blir tydligen det och kött med bakad potatis i ugnen. Mums! Hoppas dock inte någon kommenterar mina liiiite hårda pastaskruvar :S Haha. 
Väntar nu på att pappa ska grilla färdigt för jag är verkligen vrålhungrig!

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad gott med bakad potatis :D

Hoppas du gillade manikyren iaf :) den blev rätt bra faktiskt :) <333

2009-08-14 @ 21:10:48
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0