Harry Potter - igen!

Hallå bloggen!
Nu är jag hemma från träningen. Har precis duschat och känner mig äkta ren xD. Nu när jag kom hem och kollade telefonen såg jag att jag hade två sms som väntade på mig. Hmm, tänkte jag. Ett måste iallafall vara från Malin, och om det var något som var viktigt så var det andra hennes också. Fast sen kom jag på, hon visste att jag inte skulle svara förrän efter 21. Hmm, läskiga tankar flög upp direkt i skallen på mig, men när jag väl hade kollat mobilen märkte jag att det inte var från den personen som mina tankar flög åt. Det andra sms:et var från Mona (min flöjtlärare) och där stog det att Lyran hade övning imorgon och att hon och två andra lärare skulle vara där som stöd för nya medlemmar. Och med nya medlemmar syftade hon naturligtvis på mig. Så dit ska jag imorgon kl. 19-21. Så tyvärr ingen träning för mig imorgon! Tyvärr säger jag... ;) Så det blir mycket flöjt imorgon, och lite allt annat!  Trevligt =)

Nu ska jag invadera sängen med mej själv och Harry Potter. Han är ju så sexig med sin trollstav och de runda glasögonen ;)

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0