Hajen 3

Okej, måste bara säga detta! Maten var hur god som helst! Pappa är verkligen bra på att laga mat! Haha, broder min kom och länsade det sista i skålarna. Sen var det rent! Haha, som vanligt när han är här :)

Nu, alltså klockan 21, börjar Hajen 3. Har inte sett någon av Hajen-filmerna, kanske är dags nu, men då är det kanske inte smat att börja med den 3:e filmen, eller? Haha, det kanske är olika skådespelare, who knows? Jo, dem som har sett filmerna, of course. Men känner att dumburken just nu inte är särskilt lockande. Nyrensade datan är mycket mer roligare, nu när internet funkar en aning snabbare :P Tänkte jag skulle skriva mycket ikväll så ni får något att läsa! Och om ni ville veta, så ligger det en oöppnad Japp här jämte mig. Den är också vääldigt lockande :P Japp alltså <3 

Nä, nu ska jag checka in Aftonbladets hemsida, pappa har inte köpt tidning idag :(

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0