Göteborg!

Tjenixen på dixen! Ha ha..
Okej, Göteborg igår! Skoj trots regn! Steg upp vid halv 6! Ovanligt för att vara mig på ett sommarlov. Upp till stationen. Därifrån tog vi tåget upp till Jönköping. När vi var där fick vi vänta i ungefär 20 minuter på tåget till Göteborg. Haha, men ni skulle sett tåget vi åkte upp dit med! 6-sitsiga platser eller 4. Väldigt stort och rymligt och väldigt fräscht. Men då var det många som skulle upp till Göteborg. Och med det följde en massa skrikiga barn, aka bebisar. Men det var det bara att stå ut med. Sen kom det mindre trevliga. När vi kom in till 3:s butik så förklarade jaga att jag behövde min puk-kod. Jaha, nehe, det var ju bara att vända eftersom jag inte har något legitimation. Så ska ringa upp senare ikväll och be dem skicka den till mig. Men det skulle ju inte hjälpa mig just då. Mamma och pappa skulle bli oroliga och inte veta var jag är. Pappa hade ringt hem till Josse och bett henne hitta en Timhagen i Bredaryd, då var hon på Hemköp för hon hade hämtat min cykel på stationen. Nehe, då ringde pappa istället till 118 118. Där fick dem numret hem till Malins hus. Där svarade troligen hennes bror. Haha efter det ringde pappa till Malins mobil och där fick han ju tag i mig till slut. Mycket åk på alla attraktionerna blev det, fastän det regnade. Haha, bäst var det när dem flesta satt på Allsången så var det ju knappt något folk på alla attraktionerna, så vi sprang mellan utgången och ingången på Lisebergsbanan. Haha, det var bra! Inga köer!
Vi spelade också på en massa hjul, men gick därifrån utan vinst, som vanligt.

Nu ska jag ringa till Tre. Får se om dem kan hjälpa mig. Eller jag tror dem kan det. Jag hoppas det.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0