Godnatt :*

Nu har jag precis spelat kort med syster och mamma. OCH SOM USAIN BOLT VANN! Jävlar vad han springer, världsrekord... igen. Han kan säkert springa ännu fortare än det han satte nu. En större förlorare är, Tamdadadaaaa! Mamma! Nae, en gång till, jag ska ha revansch. Efter ett kortspel till: "Nej, nu går jag och lägger mig" och jag och Josse skrattar sjävklart.
   Imon ska vi ha familjepromenad. Alla ut och gå vid 8 på månnen. Aja, får väl asa mig upp då. På kvällen är det ju HV-Frölunda här i Värnamo! Som vanligt får man stå i en kiosk... Kommer ju iaf in gratis! :P Slipper betala 150 spänn, mäkta bra. Kanske ska checka efter linser imorgon också, om vi hinner. Inte säkert, kommer va massa stress imon vill jag lova. Och nu känner jag att mina ögonlock snart faller, som ett ankare. En ankare? Ett ankare? Hm.. ett ankare. Haha.

Usch nej. nu går jag och lägger mig. Förresten! The Sims 3! Usch vad det va jobbigt! Gillar fortfarande det vanliga The Sims bäst. Bara så ni vet :P

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Malin

USAIN BOLT <3



See ya på matchen ;)



Jag måste få testa spela ngn ggn hihi :D<333

2009-08-17 @ 09:33:39
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0