Första skoldagen! ( eller kanske andra ;)

Hehe, då var jag tillbaks! Idag är det verkligen strålande väder! Megahärligt!
Måste verkligen säga att jag gjorde ett misstag med att välja Idrott Motion son Individuellt val. Vilken miss. Jag tänkte inte på att "motion" innehåller väldigt mycket löpning! Men det tänkte jag nu, innan idag, när jag såg Hanna och Malin, att jävlar.. det går jättebra för Hanna med friidrotten, och Malin tränar tillsammans med henne. Och då ser jag mig med dem, eller inte med dem, utan ungefär ensam? För dem kommer ju ruscha som in i satan! Och vad blir jag av då? Naej, ensam självklart. Dessutom är springa något som jag hatar. Jag tar hellre en powerwalk-promenad än ger mig ut och springer. Helt självklart. Så istället tänker jag göra det som jag inte velat förut, ta spanska steg 5 samtidigt som steg 4. Mireya (läraren) sa att steg 5 kommer vara mycket skriftigt och muntligt, och det är bra att ha både repetition från den tredje boken, och muntligt och skriftligt samtidigt, då måste man väl ändå lära sig snabbare! Och den motionen som jag inte får då, tar jag igen på Anna Thorzens tuffa tränings/aerobic-pass.

Innan jag satte mig här, tog jag itu med matten som jag inte hann med på lektionen idag. Har tänkt att detta ska bli ett pluggår bannemej! Ska plugga gärnet, för bra betyg! Men ibland ta pauser för att träna. Jag har också bestämt att jag inte ska skjuta upp läxorna! Det är dödsdömt! Det fick jag lära mig efter årskurs 1. Då jag hade ungefär 10 grejer eller prov på samma vecka, tuffa tider allt

Och nu sitter jag här och får ont i huvudet, fattar inte varför jag sitter här när jag kan läsa Gossip Girl i solskenet =)

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Vf ska du byta ;O ? Va det verkligen så hemskt ? Du går imon iaf väl, så kan vi prata om det :P ? Puss <3

2009-08-20 @ 17:31:14
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0