Förlåt!

Hallå allihopa! Förlåt för en så jättedåligt uppdatering, men har verkligen inte orkat skriva idag. Jobbet igår gick bättre än väntat. Var lite läskigt att jag läst i mitt horoskop tidigare på dagen att jag skulle jobba flitigt och inkassera. Hmm... flitigt kanske, men inget inkasserat tyvärr.. Diskade iaf så det rök igår! Förra gången kunde jag ju tydligen inte det. Gjorde ju helt fel. Men när Mamman om in till köket och såg att det inte var några tallrikar i diskhon, och besticken var rena och torkade, placerade i besticklådorna, såg hon iaf lite imponerad ut.. Stolt* Jag längtar ändå till dagen kommer då jag håller tiden. Går alltid lite över sagd tid, men andra gången för fan! Vad ska jag göra?! Johanna har kommit in på högskolan som hon sökt till, och det innebär att Tanja måste lära upp en helt ny som kan vara där på heltid, alltså dagtid. Eftersom både jag, Hanna, Ida och Charlotte går i skolan, och Johanna försvinner, har hon ingen där på dagen. Att lära upp både mig och det som dem andra har kvar + att lära upp en helt ny, som ska försöka ta igen Johannas 5 år, blir lite rörigt och man till slut trött på att upprepa allt om och om igen. Så är kanske inte säkert att jag ska jobba mycket mer. Men var kul så länge det varade iaf =) Behöver dem hjälp hör hon av sig. Bra det iaf :)

Syster och Alexander kom hem från göteborg tidigare idag, och som jag visste, med lite nyinköpt. En oversize från H&M och självklart, en klocka från Ur & Penn. Ni vet en sån silvrig, ganska stor för 298:- ? En sån som jag också vill ha... damn.
Wellwell. Dem har installerat The Sims 3 till mig, så det får bli min underhållning for the night! Förresten, måste ta en dusch, ser rent ut sagt för piiiiiiip ut! Flötit hår och ett extra äckligt ansikte! Hehe, ni får inte se en bild, ni vill inte, promise!

Förresten, Malin, mina naglar höll inte, ska testa och göra om det själv en gång till =)

Goin' to tha shower =) see ya <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skyll dig själv när du står i diskbaljan med dom ;) xD <3

2009-08-16 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0