Emmaboda/släktträff

Hallå bloggen!
Blev ganska sent igår, så var inte uppe förrän 10 idag, ganska tidigt ändå för att vara jag. Men aja! Idag händer det grejer! Jag slipper Värnamo och sticker till släkten i Emmaboda. Ska blir härligt att se hela gänget samlat, well, nästan hela gänget. Vissa stannar hemma för att man råkar ha lite migrän efter gårdagens utgång ^^ Inga namn nämnda.. Haha så är det när det är Vmo-dagarna =) Well, jag åker iaf! :D

Btw, Malin! Jag hinner nog läsa ut den andra Gossip Girl-boken, så kommer snart till dig och hämtar fler :P Puss på dej förresten! <3 Haha

Well, klockan börjar närma sig 13,30. Ungefär då vi skulle åka =)

Vi ses imon när jag kommer hem!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi kom du och hämta bara :)<3

2009-08-22 @ 14:57:07
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ?

släktträff är alltid roligt :)

2009-08-23 @ 03:02:09
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0