Åker-snart-till-stugan-stress

Nu åker vi snart till Stugan. Lunchen med Maria och Malin gick som väntat. Det blev en kycklingsallad på Snipen för min del! Väldigt gott. Kycklingen där är delikat. Delikat? Vilket ord! Haha, skit samma. När jag kom hem nu möttes jag av syster min och mamma som kollade när simhallen har öppet. Hemskt vad vår familj har blivit mån om sina figurer, okej, nästan hela vår familj. Sen skrek mamma " Nu ska vi packa!! " Det var inget snack. Det hade räckt med att packa ner bikinin, för sola och bada är det enda jag vill göra just nu, och en grej till, är grymt sugen på jordgubbar! Skulle kunna äta hur många som helst! Så dyrt bara.

Nu är iallafall packningen fixad och snart ska vi åka för det verkar som om mamma är färdig-duschad. Och eftersom vi åker iväg, innebär det att det inte kommer bli några inlägg på några dagar. Men jag ska ta med mig min kamera och laddaren till den, så ni kan se vad jag har gjort när jag kommer hem i slutet av veckan. Puh, det är verkligen en tryckande värme här nere i källaren nu. Usch! Klibbigt värre!  Förresten, jag kommer jobba den 13:e och 15:e augusti! Det är en torsdag och en lördag. Kom och ät på Chaplin!

Nu ska jag sticka upp, för vi ska åka! Ses i slutet av veckan!

Pusspuss <3


Hittade en bild på baren och Tanja, det måste vara när hon vann med pizzan Santa Maria! Eller jag tror iallafall det är Tanja :S Aja xD

Kommentarer
Postat av: TOBBE

åsikterna kommer inom kort :)

har du några bilder på stugan? låter som ni kommer få underbart mysigt iaf :D

2009-08-05 @ 17:27:46
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

jaså började jag blogga på din födelsedag?! hehe, där ser man :D

2009-08-05 @ 19:51:10
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

hoppas verkligen att det blir så ihelgen.=)

2009-08-06 @ 18:00:13
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

snart 7:e :( damn

2009-08-06 @ 23:04:37
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0