090830

Hallå bloggen!
Jag slapp drömma om spindlar med långa ben. Sms:ade nyheterna till Josse i Katrineholm. Hon sa att det var synd att jag inte kunde mms:a en bild, tyvärr, då var den redan död och nerspolad! Hehe :P

Nu ska jag logga in på glosboken. se! En sida som tillåter dig att plugga glosor samtidigt som du sitter inne på datorn! Riktigt smidigt ;) Me like.. grr.. xD Haha!

Har lite glosor att plugga på. Både tyska och spanska tills Tisdag! Lika bra att sätta igång. Satt lite med det igår men kom på mycket annat som var mycket roligare att göra. Spenderade många timmar till att fundera över hur mycket man ska avslöja av sitt liv i uppsatsen! Hmm, försöker komma på alla vändpunkter i mitt liv. Kan nog ta ett tag =).

Det går inte att plugga utan musik! Och bara för att min dator i källaren är knäpp igen - windows kan inte starta för att något inte är installerat, får Lalle hjälpa mig med när han kommer nästa gång! Försökte sätta på thevoice webradio, men inte heller det funkade  (dock på mamma och pappas dator), testade Rixfm. Funkade inte. Till slut gav jag upp och satte radion på Tv:n istället!

Funkar ju också! =)

Nu ska jag börja, kramar <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0