090826

Hallå hallå!

Ännu en skoldag har paserat! En lång en också, usch -.- Fast sovmorgon var iofs ganska skönt, men vad hjälpte det, bara en halvtimma senare. Jaja, ska inte klaga (a).  Menmen, börjar med matte med Kentschie. Gick hyfsat, lite roligare när man äntligen råkar fatta något (eller man tror man kan). Efter det hade jag historia. kollade på Vågen, filmen om, vad blir det, nazism? Yes, nazism, intressant faktiskt. Lunch. Dragonfisk. -.-. Haha! Wellwell, man får äta det man får, även om det inte alltid är gott ^^. Efter det hade vi geografi, och det är som om han pratar inför luft. Han kollar ner på golvet, i kollege-blocket, upp i taket, på oss? Nej! Jag funderade på att göra en ful min, eller bara vinka och hålla på, men höll mig i skinnet. På rasten mellan den lektionen hade vi klass-sittning i  Ugglan. Mycket trevligt faktiskt ;) Tillbaks till läraren-som-pratar-med-luft och avslutade senare den lektionen. Tyska sista, gick också hyfsat =) HEM! tänkte man sen, men nehe, Synoptik först, men där hade dom inga linser, så istället stack jag upp till H&M, (hade en rabatt där) och handlade Lóreal Studio Straight. Värmeskydd var något jag verkligen ville ha eftersom jag ofta duschar på morgonen, och det blir mycket hårfönande som sliter på håret.


Hade en sån här, fast i pump, alltså creme, men det är mycket smidigare med spray! Dessutom slipper man tvätta händerna eftersom man alltid blir klabbig av hårprodukter!

Malin kom på mig idag, jag läste aldrig Harry Potter igår. Men jag har faktiskt en orsak! Mamma kom ner och skulle stryka lite kläder till Josse för hon skulle åka till Katrineholm idag, så vi pratade, sen joinade Josse oss, som skulle påpeka allt jag sa eftersom jag tydligen pratar som en bonne eller va det nu är hon säger. Klockan rullade iväg, satte på dumburken och såg att det var Miami Vice, var tvungen att kolla på det en stund. Så fort något eller någon ställer sig ivägen skriker man: " Men flytta på dig! Jag ser inget! AKTA! " Hon som står i vägen börjar skratta och man blir en aning irriterad. När jag sen stängde av dumburken och dom hade försvunnit var jag så trött att jag inte orkade öppna boken. Det blev bara inte att jag läste. Körde ett annat avslappningssätt istället. Yiruma på låg nivå. Härligt och avslappnande! Testa! ;)

Wellwell, klockan är 20,50, alltså snart 21 och då ska jag börja läsa, ungefär till 22. Sen är jag nog för trött!

Kom på att jag måste göra en Jessica-signatur, hade ju det för ett tag sen, men den är nu tyvärr i arkivet och jag har ingen aning om hur jag får fram den igen :/

Puss på er <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0