090825

She looks like a model, but with a little more asss! Haha, Justin Timberlake i sin ära! =)
Hallå förresten! Trevlig dag? Ja! 
Började vid 8 idag, jobbigt men sant. Tyska steg 1 är kanske inte den bästa starten... Men vad gör man? Gick iallafall bra på den första lektionen, verkar ju som om första steget inte verkar så svårt. Vi får lära oss mycket grunder nu i början, vilket är bra! Sen hade jag en spanska-lektion, steg 4. Haha, det blir många steg här känner jag =) Hoppas jag inte förvirrar er! Säg till, and i will make it clear!  Till lunchen idag var det asiatisk kålpudding (?) med matvete. Och fy fan vad äckligt! Kålpudding bara det är ju så äckligt, men nu med curry-smak? Vidrigt! Och det var verkligen en äcklig brunsås! Usch! Inte bra innan gympan! Haha som faktiskt var ganska annorlunda! Vi var ute, började med att spela en sorts tennis, fast med en boll som viller flyga 10 meter längre än en vanlig boll. Efter det spelade vi något annat konstigt. Men det slutade med att Danmark vann över Sverige med 2-0. Icke bra...

I skolan idag lånade jag Harry Potter och Fenixorden. Kände att jag behövde en Harry-magi-berättelse. Och då slår inget Harry Potter. Och just nu flyger det runt en fluga vid skärmen, och nu landade den precis där jag skriver, enormt störande! Av rädsla för att spräcka skärmen vågar jag inte smälla till den. inte kul :S flugjäkul! 



Har kommit på att bloggen alltid kommer i andra, tredje hand nu när skolan kommer ta så mycket plats. Ska försöka med ett eller två inlägg varje dag, men jag lovar inget, så får vi se hur det går. 
Nu ska jag kolla runt lite på Youtube, sen läsa Harry Potter i sängen tills jag somnar =)

Puss på er <3 


Kommentarer
Postat av: Malin

Man är väl smart och äter fil ;)<3

2009-08-25 @ 20:57:15
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0