090814

... är datumet idag...
Idag händer inte jättemycket. Eftersom mina naglar inte blev bra igår, och eftersom jag har en trogen läsare, erbjöd sig Malin att fixa dem åt mig. Oj, vad jag blev glá! Hon kan nog det lite bättre än jag... hehe. Ska också hämta några böcker hos henne, eller iallafall en bok. Gossip Girl säger ju alla att man ska läsa, och jag har ju missat dem böckerna. Bra att man då har en kompis som har alla, tror jag iallafall... Aja, en bok med en massa XOXO blir det iallafall. Hehe, blir väl att man stannar där på en massa skvaller och skratt också. Som det brukar bli.
  Ikväll är det bara jag, mamma och pappa hemma, så hoppas vi äter något gott :P Josse och Alexander (pojkvän) ska åka till göteborg över helgen. Kuligt för dem, och hon har precis fått en megalön, så skulle inte alls förvåna mig om hon om hem med flera kassar överfulla med myinköpta kläder... fuskigt som vanligt! Men när jag får min första lös, som iofs inte kommer vara så stor, tänker jag bannemej också shoppa! Drar med Malin ut, det tror jag allt hon vill. Fast nej, hon ska ju till Helsingborg, så hon lär väl shoppa galet mycket på Gina, som hon sen kommer visa framför en avundsjuk Jessica. Trevlans ;)

Nu ska jag snart sticka till Malin, ses =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0