090802

Hallå bloggen!
Dålig uppdatering idag känner jag. Det får det bli ändrgin på. Josse och Lalle och hans kompis kom hem runt 13-tiden. Malin tog bussen hem till Bredaryd klockan 11,20. Så var hemma en stund själv mellan. Lalle fixade datorn nere i källaren, så nu slipper jag sitta inne här i den tryckande värmen. Härligt väder idag förresten :)
Dom andra stack och hämtade pizza. Milano var på beställningen. Åt knappt en 4:edel av min halva bit. Var helt enkelt inte hungrig. Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Måste duscha ikväll. Vill inte riktigt stiga upp vid halv 6 imon bitti. Sätter upp håret så det inte ser så fettigt ut. Och nu blev jag helt plötsligt väldigt trött, som min syster sa för en halvtimma sen. Vill kolla på en film till och lata mig i soffan. Och så får det bli. Är sugen på en dansfilm idag. Får se vad det blir :)

Ses senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0