Torsdag

Torsdag är en bra dag. Sovmorgon och jag slutar hyfsat tidigt. Lovade pappa att skriva ett CV så det blev prioritering nummer 1, men ni som känner mig vet att det blev ungefär den sista. Men nu är den i alla fall skriven, så nu kan jag lämna in den till City Gross. Hoppas verkligen jag får ett jobb där, visst det är en bit att cykla men motionen behöver jag.
Måste bara säga att Värnamo har ett helt underbart väder, satt ute på rasterna i skolan, oh gud vad det är härligt. Sol och vänner, det är bra det!  Många nykomlingar på min kontaktlista på msn känner jag, men det är bara kul.
Får se om jag skriver en rad imorgon, har blivit ganska kul faktiskt! Trodde inte jag men visst, det funkar!

Ses kanske imorgon då?

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0