Onsdag

Jahapp, nu var det onsdag igen. Sovmorgon till 10.50 , sånt som vår musikgrupp älskar. Eller ja, säg en som inte gillar att ha sovmorgon^^
Aja, ska nog söka jobb på City Gross, min kära fader har frågat om dem behöver mer folk i sommar.
      Usch, vad jag känner att alla prov kommer att tynga ner min vardag. Och på det en kosert i Mariakyrkan och Tigerdansen kommer ta en hel kväll, så många pluggmöjligheter försvinner. Men det ska nog gå att lösa ändå.
      Jag har så fått ett sko-sug. Har varit inne på skopunkten, dinsko, ellos, h&m, scorett. Mamma mia säger jag bara! GE MEJ! Jag vill ha ett par vita pumps till sommaren, tan-färgade gladiatorskor, nya vita slip-in (mina gamla är redan slängda). Så egentligen vore det smart att köpa alla tre på skopunkten, så får jag ju ett par gratis. Riktigt bra idé tycker jag, eller hur?

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: selmaa

hejhejhej <:

2009-04-15 @ 22:42:33
URL: http://selmiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0